Hejhallå bloggen

Känns räätt konstigt att blogga..? Jag som aldrig läser bloggar vet inte riktigt hur man ska skriva, men hoppas detta bli bra ändå.. haha. Iallafall så får jag tacka min lille vän Fanny som har gjort denna bloggen åt mig och visat mig hur man gör när man ska skriva inlägg, för det kan ju vara en fördel att veta, haha! Men iallafall, så i denna bloggen så kan ni följa mig under min tid i Ghana, där jag kommer att volontärarbeta med föräldralösa barn. Nu i veckan kommer jag förhoppningsvis få veta vilket barnhem eller vilken skola jag kommer hamna på, och vilken familj jag kommer bo hos. Jag kommer i vilket fall som helst få jobba med barn mellan 0-6 år.

Jag vet dock inte hur ofta jag kommer kunna uppdatera er med vad som händer, då jag måste ta mig in till någon stad för att få tag på internet. Men jag ska försöka göra det någon gång ibland iallafall! Sedan kommer jag ju vara borta på obestämd tid, vilket innebär att det antagligen kommer bli fler inlägg ju längre tid jag är borta. Men jaa, egentligen har jag ingen aning om hur det kommer funka därnere, det får jag se när jag kommer fram och börjar komma in i det... Jag kommer antagligen bo och leva utan varken el eller rinnande vatten, så jag kanske kommer hem efter två månader för att jag behöver en riktig dusch, haha!

Men aa, det var nog detta som det första inlägget får handla om, åker i nästa vecka, så kan ju komma på nått mer att skriva innan jag åker kanske... ha det fint sålänge HEJDO

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad kul att du öppnat en bloggsida så att man kan få reda på hur det går för dig i Ghana!

2011-09-22 @ 18:28:10
Postat av: Anna

Ja, får hoppas att jag kan komma iväg till någon stad ibland så att jag kan skriva och förhoppningsvis lägga ut lite bilder på vad som händer :)

2011-09-22 @ 19:27:45
Postat av: Karran

Åh kommer sakna dig anna!!

2011-09-23 @ 08:58:47
Postat av: Anna

Kommer sakna dig med karrelito! Men någon gång kommer jag ju hem igen :))

2011-09-23 @ 12:49:39
Postat av: fanny

du e grym!!! kor baa :D puss babe <3

2011-09-27 @ 09:41:03
URL: http://riceandnudels.blogg.se/
Postat av: Anna

puppe, du är!! Jag kör på om du kör på i Asien! (Kom gärna och hälsa på mig påvägen hem, hehehe) Puss till min bästaste FF <3

2011-09-27 @ 15:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0