Hej fran Ghana!

Hej allihopa! Nu ar jag framme i Ghana och Accra, det ar helt sjuukt varmt! Har varit har sedan i sondags och vi har hunnit med en massa saker. Vi har varit pa Afrikansk trum och danskurs, vi har haft sprakkurs i Twi, som ar deras afrikanska sprak, och senare idag ska vi lara oss att laga deras mat. Vi har aven hunnit med att ga pa tva marknader, det va helt sjukt! Manniskor overallt, hela galet var det! Och dar var vi aven med om skottlossning bara nagra meter fran oss, en polis som skot. Sa alla vi skyndade oss darifran medans alla andra skyndade sig dit for att se vad som hant, sa jag har faktiskt ingen aning om hur det gick til och gick efterat eller sa. Ja, som ni nog fattar sa ar det HELT SJUKT har, assa det ar sa fruktansvart annorlunda har sa det gar verkligen inte att beskriva, man maste uppleva det for att fatta. En annan sak som ar sa haftigt att se ar nar alla bar alklting pa huvudet, dom bar verkligen ALLT. Man kan liksom se kvinnor bara pa 8 kartonger pa huvudet. Nar vi kom till hostelet har i sondags sa var det en tjej pa kanske 15 ar, liten och spinkig, som tar min stora resvaska pa 25 kg, lyfter upp den pa huvudet och bar den upp for alla trappor och upp till rummet, blev fan chokad, haha! Sa aa, mina ord om det jag hittils har upplevt ar bara sjukt, haha. Men inte pa ett daligt satt alltsa.


Jag hade hoppats pa att kunna ladda upp lite bilder sa ni kan se lite, men jag vet inte om jag hinner, sa jag gor det nagon annan gang, sa ni far halla ut, haha :)

Imorgon ska vi aka till vara familjer och jag antar att vi borjar imorgon eller pa fredag pa vara projekt. Ska bli jattespannade och roligt. Bade att fa traffa familjen och att fa komma tillskolan och fa mota alla barnen!

Men nu borjar internet ta slut har sa far avsluta innan den gor det at mig, men vi hors snart och da ifran Agona Swedru, ha det bra, Hejdaaa!

Kommentarer
Postat av: loving-ann

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH fyfan vad bra!!! är så glad och lättad över att du har det bra :) längtar tills bilder kommer upp med! puss annizzzzz <3<3<3

2011-10-05 @ 20:48:05
Postat av: fixarfanny

annnnnaaa vannnennn gummmann bastaaaa!!!!! later som att du kommer fa de aweeesooooome om du haller dig undan fran vapen o bajs :D take care!!! vantar pa bildeeeer o mer updates!!!! love!!

2011-10-06 @ 13:54:24
URL: http://riceandnudels.blogg.se/
Postat av: karran

ååååh verkar va as spännande! saknar dig, kram karran!

2011-10-07 @ 14:05:34
Postat av: Anna

Hej mina babes! Just nu ar ingenting rolgt langre, och det har gatt en vecka... haha. hoppas att det blir battre.. Saknar er PUSS

2011-10-08 @ 14:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0